Novi Sad
14.02.2013.
13:22 > 15:55
Sudska odluka o isplati obeštećenja za ATP "Vojvodina" se mora poštovati, kaže za 021 visoki funkcioner Srpske napredne stranke Igor Mirović.

Komentari 101

  • milos

    21.02.2013 10:09
    hiljade neduznih
    A da ja Vas pitam nesto, sta je sa ljudima koji su radili? Koliko zaposlenih puta prosecno tri clana porodice pa to je celo jedno selo, koje je izgubilo prihode zbog nesavesne MAJE Gojkovic. Sada bi pravedno bilo da ona odlezi toliko godina u zatvoru koliko ovi neduzni ljudi ne rade NJENOM KRIVICOM. Radnicima da se uplate zaostale plate i penzijsko. Grad treba da se dogovori i svi da predju na novu stanicu, posto je ugovor vazeci. PRAVDA.
  • Podbarac

    18.02.2013 19:25
    Jasno...
    Dragi Igore,
    nama je sve bilo jasno i pre nego što se "naša" Maja ponovo obrela u starom društvu. Za vašeg mandata niste bili ništa bolji od svojih žutih naslednika - ne bi me čudilo da ste sve i radili sa njima u "dill"-u.
    Sada u novoj koži, svima je bilo jasno da od promena u Novom Sadu sa takvim ljudima nema i neće biti ništa. Ne zbog političke opcije ili programa, nego zato što se od starih navika teško odustaje. Život nas uči da većinu takvih navika ni robija ne popravi.
    Ono što me kopka je:
    Da li gosn Vučić ima pojma kako se obesmišljava politika borbe protiv korupcije i zloupotreba koju on navodno vodi od strane njegovih "saradnika" u Novom Sadu? Ili možda zna?

  • pawlle

    18.02.2013 17:02
    oduzeti imovinu onima koji su bili u sazivu gradske vlasti i namiriti se sa nesrecnikom
  • Pokojni Toza

    18.02.2013 07:27
    Pa zna se
    Kako nece biti zakonit kada je ZIGor uzeo svoj deo zajedno sa Našom ili Njinom Majom?!?
  • 17.02.2013 20:12
    Koliko moraš biti ograničen, da bi napisao komentare podrške, kao pseudonimi Lelee i Aleksa, jednoj suludoj ideji da se gradska kasa olakša za 13 milijardi?
    Bez obzira šta "dobio" zauzvrat? Obećanje ili tapšanje po ramenu...
  • Lelee

    17.02.2013 09:48
    +
    Tako i treba da bude!
    Ipak je to dogovor koji je validan a sada je na gradu da uspostavi prave korake
    Podrska za Mirovica
  • aleksa

    16.02.2013 23:29
    Suma
    SUma sumarum, mora da se plati, sta je tu je, odluka se postuje. Nismo bankrotirali zbog zutih, pa necemo ni zbog ovoga.
  • buba

    16.02.2013 22:50
    ta sto se smejulji ima razloga jer se uvalila u poslovni prostor a taj do nje u elektrovojvodinu njima je ok a jis su i odbornici pa mesecno inkasiraju 150 000 minimum
  • Sultan

    16.02.2013 18:45
    "Ugovor je zakonit, a Vojvodina je severna Sebija"
    http://www.youtube.com/watch?v=MtJ6NfL9lP0&feature=endscreen&NR=1
  • Babuska

    16.02.2013 08:26
    ozbiljna stvar
    Ozbiljen stvari sa kojima se ne trba sprdati,treba stalozeno naci nacin da se rese problemi koje su nam ovi ostavili....to je i bilo za ocekivat
  • mika

    15.02.2013 22:21
    Ono kad nemaš ništa pametno da kažeš na temu...ti se onda pravi pametan i komentariši sliku....omg
  • bezazleni

    15.02.2013 22:02
    kraj jedne price
    Poštovani narode,
    dodje i kraj ove priče. Kao štosmo videli NEKO NA KRAJU MORA DA PLATI. "na kraju krajeva uvek kraj"- stari dobri Cane.
  • žika

    15.02.2013 22:00
    eee
    e sramote...ovde prepucavanje i vređanje ljudi koji sa čitavim slučajem nemaju nikakve veze!Za sve je kriva bivša vlast što je gurala pod tepih ceo slučaj nadajući se valjda da će problem da se reši sam od sebe!
  • Lavrov

    15.02.2013 19:25
    Ustvari izmedju ostalog moje pitanje je bilo kakva vam je ovo igorova slika? tj odakle je ? S exita? tako izgleda....
    Ostalo napisano stoji!
  • Pero

    15.02.2013 17:48
    Lavrov
    KO je ZIgor znamo
    Kako je vucevic dosledan svemu videli smo u liku i unapredjenju morlanog jelica !
    Al ko je ova sto se kezeči iza mirovica jel mu to devojka? i ovaj lik isto? Nije ni cudo sto smo propali!!!!

    Ajde Vucicu sad da te vidimo!!! Evo kulturo,ono je bio moj odgovor na ovaj komentar
  • pero

    15.02.2013 17:29
    Boze svasta,ne mogu a da ne odgovorim na ovaj komentar.Jel sam slagao nesto?igoru je nadimak zigor od 2004. kad je stupio na duznost,bojan atlagic jeste direktor ed i odbornik,dina malesevic jeste odbornica,a damir zobenica jeste veciti student doduse pre koju godinu je zavrsio fakultet..tako da ne vidim razlog za ljutnju.nema ni diskriminacije,ni mrznje,ni niceg loseg.a to sam napisao zato sto su neki napisali za dinu da se zove natasa,a drugi je pitao jel to igoru ljubavnica..ja sam samo objasnio ko je ko..a sto se lige tice njen sam ostri protivnik...
  • Kultura

    15.02.2013 17:08
    Urednice
    Ovi je jedno od vasih pravila :

    Pročitajte pre slanja komentara:
    Komentari koji sadrže vređanje, pretnje, bilo koju vrstu mržnje i diskriminacije, kao i netoleranciju neće biti objavljeni.

    E sada, procitajte ovaj prostacko neotesani komentar nekog ligasa zeljnog dokazivanja i uvlacenja nosa u mrak svoga poglavnika.

    @Pero
    ova sto se kezeci je dobornica sns-a dina malesevic,a gdin iza zigora je atlagic bojan direktir ed novi sad,odbornik sns-a i ljudska gromada,,(lol) jedino fali damir zobenica veciti student

    Pero polako , nisi kod kuce da se ovako ponasas.
  • Организовани

    15.02.2013 17:03
    криминал
    Овде је ипак на делу организовани криминал! Исти, додуше "споредни", учесници сада бране овај уговор; који АПСОЛУТНО НИКАКВОГ законског упоришта није имао када је потписан, а да не говоримо о штетности истог по цели Нови Сад и његове грађане! Сада то полако долази на видело!
    Просто, погледајмо имовинско стање особа уплетених у само потписивање уговора, ТАКОЂЕ И ОНИХ УПЛЕТЕНИХ У КАСНИЈЕ НЕПОШТОВАЊЕ ИСТОГ (могли су да туже суду претходну власт за штетан уговор, зар не!?!?!?), пре потписивања уговора и сада, и свима ће све ствари бити АПСОЛУТНО јасне! Ко је добио и колико НАШИХ новаца? Па, докле тако "господо" на власти???

    Г. Вучићу, можете да се сликате за новине и дајете бомбастичне изјаве колико год хоћете, док су "наша" Маја и "само свој" Мировић ваше десне руке, у Новом Саду можете слободно да се сликате за сва времена, а ускоро и у целој Србији!
    Којем то супер брзом броду треба баш толико сидара? Зар нисте ништа научили од претходника, и они су били толико сигурни у себе, па где су сад? Паметан учи из туђих грешака, глуп из својих, а Ви???
  • Paor

    15.02.2013 15:58
    Di su naši novci
    Oni koji ne poštuju odluke Suda moraju u zatvor.
    Milana Đukića (kuma Nenada Čanka), koji je svo vreme ubeđivao rukovodstvo Grada da će dobiti ovaj spor (u kome je investitor 100% u pravu) i time napravio ogromne troškove građanima Novog Sada treba pod hitno procesuirati.

    Gde je sada SBPOK?
    Ili Tužilaštvo za organizovani kriminal?
  • @Vlada

    15.02.2013 15:52
    Svaka cast. Pred snagom tvojih argumenata poklekao bi i Nik Vujicic. Argumenti su toliko snazni da se moraju malo potkrepiti i licnim uvredama, ali to je samo dokaz nervoze i frustracije u redovima partijskih formacija jer dolazi neizbezno, a to je bankrot grada. Tog dana hiljade partijskih "kadrova" ce ostati bez plata i dodataka na istu.
  • pero

    15.02.2013 14:44
    ova sto se kezeci je dobornica sns-a dina malesevic,a gdin iza zigora je atlagic bojan direktir ed novi sad,odbornik sns-a i ljudska gromada,,(lol) jedino fali damir zobenica veciti student
  • Slusalac

    15.02.2013 14:26
    Procitah da su gospodina Kasu pustili iz pritvora tako da ima jedno upraznjeno mesto. Nadam se da ce neko ko je upleten u aferu oko ATP "VOJVODINE" da ga popuni.
    Kako god bilo nadam se da ce gradska , pokrajinska i republicka vlada pomoci da ova firma ponovo pocne sa radom ,a zaposleni da ostvaruju zaradu,da ne budu socijalni slucajevi i kolateralna steta u ratu stranaka i pliticara.
    Zeljno ocekujem izvestaj specijalnog tima koji ispituje ovu privatizaciju oznacenu od EU kao spornu.
    Nadam se da ce ispitati i kako je novi vlasnik (Devic) smanjio 4 puta broj akcija koje su prvobitmo utvrdjene da pripadaju tadasnjim i bivsim radnicima kao vlasnicima 30% kapitala, tako da ko je imao 108 akcija po novom resenju "novog" vlasnika poseduje 27 akcija i to bez prava zalbe.
  • novosađanka

    15.02.2013 14:20
    Krađa
    Samo je tražen način na koji može da se opljačka Grad."Gospodo" uspeli ste i neka vas je sramota.
  • Vlada

    15.02.2013 14:09
    '@Vlada
    Bolje je i Devicu pokloniti stanicu nego da ostane u rukama vas GSP-ovaca. Nego vama partijskim radnicima se ne ostaje bez sigurnih prihoda koje vam stanica daje. Hteli biste i dalje monopol i da pljackate nas gradjane. Mislim da je tome dosao kraj konacno.'

    Kako je lepo i lako optužiti sve koje ti protivreče da rade u GSP-u. Što se ne ugledaš na mene - ja ne smatram da radiš za Devića ili Maju samo zato što ih podržavaš. Doduše, smtaram da si glup, ali to je zato što su ti argumenti glupavi i što misliš da ova presuda nešto menja - osim stanja u novosadskoj kasi.
  • 15.02.2013 13:13
    za zike
    pa skupstina grada nikada nije glasala za ovaj ugovor skupstina grada je dodelila delatnost stanicnih usluga jgsp davno a nikada im to nije oduzela niti to dodelila nekom drugom a sta Maja i ovaj Zigor uradise kakva oni to ovlascenja imase to nek nadlezni utvrde
  • Novosadjanin

    15.02.2013 13:10
    Tri prsta gosnD pobedili smo
    Da u sa tri prsta se porucuje "pobedili smo ili pobedicemo" .
    Nego BIVSI direktora ZIG-a Novi Sad da te pitam a koji je tvoj INTERES da podrzavas PLJACKU I KRIMINAL.Da nemas mozda udeo ili si jedan od "poverilaca" ?
  • sofronije

    15.02.2013 12:47
    @voja@www
    .."e odatle mu pare.."

    Od kad se GSP Beograd zove Mercedes?

    Vojo,mozes da "farbas" mladje generacije,nas matorije ne.

    Da nije bilo GSP Beograd i licnih veza ne bi bilo ni para.

    Da li su sve "pare" od tog posla,bas me briga.

    Da li je kupio i upropastio veoma jaku firmu,
    e to mi je veoma vazno da se ispita.
  • Vojvosadjan

    15.02.2013 12:46
    @Voja
    Druze ne znam sta mu dodjes il' ti dodje ali nemoj da siri budalastine po portalu..zna se ko je Ilija Devic i cime se bavio,dok je Tito lovio isti taj Devic je bio niko i nista i to je veoma lako "proverljivo"..uostalom Ilija Devic nema 7 banki da bi bio toliko "iskusan".E onda kad je Tito prestao sa lovom,isplivali su veoma vesti "lovci u mutnom" a ista ta persona je klasican predstavnik te vrste..zna se kako,gde,skim,scim su se obogatili,prica oko delova za buseve je tacna ali ne bih joj pridavao toliku vaznost a kamoli obim u kom je ti "pricas"!Ponavljam,zna se gde i kako je obavio "prvobitnu akumulaciju kapitala"! Sve najbolje!
  • 15.02.2013 12:19
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10200422175740340&set=a.1855899840619.108813.1334528852&type=1&relevant_count=1
  • Vojvosadjan

    15.02.2013 12:05
    @Lavrov
    Ta iza sto se kezi je izvesna Natasa..totalno nebitna.Slucajno upala u kadar.
  • Lavrov

    15.02.2013 11:52
    KO je ZIgor znamo
    Kako je vucevic dosledan svemu videli smo u liku i unapredjenju morlanog jelica !
    Al ko je ova sto se kezeči iza mirovica jel mu to devojka? i ovaj lik isto? Nije ni cudo sto smo propali!!!!

    Ajde Vucicu sad da te vidimo!!!
  • Vojvosadjan

    15.02.2013 11:47
    Ako mora da se postuje odluka suda uvazeni gospodine Mirovicu onda lepo ti i tvoja ortakinja nadoknadite gdinu Devicu sumu koju potrazuje jer ste upravo vas dvoje glavni krivci za poziciju u kojoj se grad Novi Sad trenutno nalazi!Da je nekog suda i pravde kao sto ih nema..vas dvoje biste davnih dana "zamardeljali" upravo zbog tog slucaja!Jedno je veoma zanimljivo,gde je gospodja Gojkovic?!Nije se oglasila ni jednom prilikom od kad je sud izneo svoje misljenje,presla pod okrilje Eliot Nesa,povukla se u rupu kao poslednji mis i cuti k'o zalivena!Bagra!
  • Nikola

    15.02.2013 11:24
    Bezobrazluk!!!
    Sve što je Maja tada potpisala Mirović je naredio!
  • književnik

    15.02.2013 11:23
    ?
    http://sh.wikipedia.org/wiki/Igor_Mirovi%C4%87
  • Nikola

    15.02.2013 11:20
    Nije te sramota Miroviću???
    Pa ti si ovaj problem sam i iscenirao!!!!
  • Voja

    15.02.2013 10:43
    @ www
    "www
    Ma, hoće li mi iko ikada odgovoriti na poitanje KAKA JE TAJ DEVIĆ, POBOGU, KUPIO ATP VOJVODINA!!!!!!! Zna se to, samo se o tome ćuti! Ispade neki "provrednik" i "investitor"!!! Hajde, novinari, istražite KO JE TAJ i kako je došao do jednog od najuspešnijih gradskih preduzeća i UPROPASTIO GA!"

    kad ti se mama i tata jos nisu ni upoznali....
    e taj Devic je tada jos radio delove za mercedes kamione i ztf fabriku menjaca.
    I tito je jos isao u lov, kada je on izvozio!!!
    e, odatle mu pare!
  • Marko89

    15.02.2013 10:08
    Prilicno je jasno da prosla gradska vlast na celu sa DS nije postovala ovaj ugovor a na drugoj strani nisu se trudili da nadju bilo kakvo pravno resenje vec su dopustili da ignorisanjem problema dodjemo do ove situacije.
  • gradjanin

    15.02.2013 10:05
    vasi-nasi
    Zasto je Maja ponovo zbrisala u SNS? Zasto se ona i Mirovic stalno slikaju uz Vucica i Nikolica? Ne treba biti puno pametan za to! Bolje da im se preispita imovina, zbog svih mutnih radnji iz vremena njihove vladavine u gradu! Gde je sada veliki borac protiv korupcije? Nema ga nigde kada su njegovi kadrovi u pitanju !
  • 15.02.2013 09:57
    zakonito?
    ako ćemo da teramo po zakonu onda ti i drugaracica u bajbokanu zbog potpisivanja štetnog ugovora.
  • 15.02.2013 09:13
    Zike
    Sve ovo bi bilo reseno da je demokratska vlast podnela tuzbu protiv Nase Maje u vezi korupcije i neovlascenog potpisivanja Ugovora. To je bio jedini nacin da se Grad izvuce iz ove situacije, jer bi se onda sudilo Maji ili odbornicima Skupstine Grada koji su ovu odluku podrzali. Oni to nisu uradili jer im je trebalo par Majinih poslanika u Skupstini Grada... Rezultat vidimo danas. PA sta mislite zasto je Maja presla u SNS?
  • Slave

    15.02.2013 08:52
    Koliko i dokle
    Pitanje je koliko se sada utalila banda i na ovoj odluci,oni to sve rade smišljeno kao kolju se a bliži su od braće...
  • Takimaki

    15.02.2013 08:51
    Nejasnoce
    Kao prvo: Kad je stanica zavrsena Canak i Pavlicic su organizovali strajk i blokadu grada sa GSP-om da se stara stanica ne izmesta.
    Kao drugo: Maja je u jednom intervjuu rekla da se na staroj stanici svake godine sakupi oko 1 milion evra koji ni u jednom zavrsnom racunu GSP-a nisu nigde prikazani. Mislim da ne mora niko biti pametan da izvuce zakljucak.
    Kao trece: Dok je radila nova stanica par puta sam bio tamo i mogu Vam reci da je u odnosu na staru SVETSKA. Cista, uredna sa gomilom parking mesta, sa dobrim prilazom i sve NAJ. Stara je jad i beda u koju desetinama godina unazad nije ulozen ni dinar a lova cerupana.
  • maki

    15.02.2013 08:32
    Pre svega gradjani Novog Sada uopste nisu bili za varijantu o koriscenju ovakvog terminala za medjumesni saobracaj. To znaci da Zavod za izgradnju grada na celu sa Igorom Mirovicem i bivsom gradonacelnicom Majom Gojkovic resenje terminala nalaze na lokaciji u kojoj se vec nalaze sumljivi poslovi. Sigurno da su oboje znali za to i zato je odgovornost na njima. Zavod za izgradnju grada kao nosilac ovog posla odgovoran je za nepostovanje stavova gradjana novog sada i treba das snose svu odgovornost odnosno podnesu teret stete a ne gradjani novog sada. Ukoliko dodje do osetnog poremecaja u radu Javnih komunalnih preduzeca siguran sam da ce gradjani traziti pravdu na ulici.
  • 15.02.2013 08:19
    NS
    Novi nacin pljacke u Srbiji. Invenstiraj u nesto, u dogovoru sa vlastima ugovor da se neispostuje, i nakon 2-3 godine cekanja pokrenite tuzbu a vlast kao sto ste se i dogovorili isplatice vam 100 puta vecu sumu od one koju ste mogli zaraditi da ste i radili punim kapacitetom.
  • 15.02.2013 07:34
    Crna trojka
    Kakvi se sve likovi kod nas bave politikom i kroje nam sudbinu nije ni cudo sto smo tu gde smo.Pogledajte ove, vise lice na crnu tpojku nego na ljude od poveranja.Sacuvaj nas Boze od ovih i ovakvih
  • KRAH

    15.02.2013 07:01
    Krivcu uzeti svu imovinu a verujem da je ima dosta, prodati i sa tim otplatiti bar deo, e to bi bilo posteno
  • aaaaa

    15.02.2013 06:50
    jeste zakonit ali je stetan... u tome je stvar... a za nekoga je bio veoma koristan...
  • Б

    15.02.2013 06:19
    Време аматера
    Има око 25 година од кад је Ђ. Балашевић написао песму где су и ови стихови: "Немају њиве те перспективе/Армиран бетон зове нас сад/А снови лебде између негде/На релацији село-град//Наступа ера аматера/Из своје коже може се сад/Рапидно стаса хибридна класа/На пола пута село-град". Песма се звала "Народњаци"
    Сви актери ове приче (Девић прави станицу усред ничега, Маја потписује Уговор који би био смешан да није противзаконит и штетан, Мировић је брани, демократе се праве луди, Вучевић се вајка) су из те хибридне класе и свима нам је било много боље док су о нашим судбинама одлучивали одговорни и поштени људи који знају свој посао, а не ови... (допишите сами назив по жељи).
    Овај коментар намерно пишем ћирилицом, да могу да га прочитају Мировићеви садашњи и бивши саборци (са беџом и без).
  • Alexa

    15.02.2013 02:10
    koliko ?
    A koliko si ti, Mirovicu,,drveni advokatu, dobar u tom dilu,a?
  • 14.02.2013 22:52
    Simon
    Prethodna vlast nije postovala ugovor pa sada Grad Novi Sad mora da isplati odstetu. ako su vec smatrali da je ugovor los i stetan , zasto nisu uradili nista da razrese tu situaciju nego su zatvarali oci pred njom. Ko sada snosi posledice ? Pa naravno gradjani. Sada nova gradska vlast mora da sanira situaciju za koju nije odgovorna.
  • Ledeni

    14.02.2013 22:25
    Ladno
    bez trunke savesti .Dati devicu pare. Sve mi se nesto cini da u tim parama ima jos necijeg tala.
    Nije ona kuca na Glavici u ul suncani brek narasla od fotosinteze. Kostalo je to gradjane Novog Sada a kosta ce ih jos kako stvari sada stoje.
  • BOBA N

    14.02.2013 21:55
    nema razloga za odgovaranje...
    Maja je ispravno postupila, zasto medjugradski prevoz ne bi obavljali privatni vlasnici, sto je sta vise za pohvalu. Covek je opremio i stanicu i prevoz po svetskim standardima, a ne kao ono ruglo od stare stanice! Drugo JGS Novi Sad je osnovano radi gradskog prevoza, ali su mnogo veci milioni od zarade stanicne usluge nego od gradskog prevoza. Problem ce nastati kada Grad bude morao da finansira ovo JP i nadomesti prihode koje sad ostvaruje od stanice, ali i tome ima leka, GOSPODO PREPOLOVITE ADMINISTRACIJU, SILNE DIREKTORE I SEKTORE, ONO KOLIKO JE POTRBNO DA OBAVLJA GRADSKI I PRIGRADSKI SAOBRACAJ CE MOCI DA SE FINANSIRA OD GRADSKOG PREVOZA!!! KOLIKO PUTA STE UVECALI BROJ ADMINISTRATIVNIH RADNIKA, PA SAD SEDE I NE ZNAJU STA CE OD DOSADE. zASUCITE RUKAVE, PA KOD DEVICA NA RAD!
  • Boskic

    14.02.2013 21:27
    Kakva ce biti sudska odluka nego zakonita ...
  • RnK

    14.02.2013 21:21
    Mene interesuje zasto tek sada ova presuda?
    Zasto je bivsa vlast ovaj problem gurala pod tepih?
    Zasto napadi na novu vlast koja ima smelost da se uhvati u kostac sa ovako velikim problemom?
    Zasto se cutalo 50 meseci ,a svaki taj mesec je kostao nas gradjane 250,000 evra?
    Kako bivsa vlast misli da nadoknadi gradjanima to cutanje ?


  • 14.02.2013 20:45
    @As
    Troprstaš, odmotaj sa rolne, pa obriši usta. Bolje se edukuj malo:
    http://www.youtube.com/watch?v=r3JxE-EZbB0


  • Limanac

    14.02.2013 20:04
    Novosađani, zar ćemo dozvoliti
    da nam ukinu staru stanicu i uvedu novu, Devićevu, privatnu autobusku stanicu?
  • Novosađanka

    14.02.2013 19:50
    Ugovor je nezakonit!
    Ugovor je ništav, nema dopušten osnov, nezakonit,jer je protivan propisima i Zakonu o obligacionim odnosima. Gojkovićeva kao gradonačelnik (čitaj izvršna vlast koja sprovodi odluke Skupštine) nije imala ovlašćenje Skupštine Grada (nadležnog organa) da potpiše takav ugovor. Ona je to učinila na svoju ruku, bez ovlašćenja.Skupština Grada je delatnost staničnih usluga poverila svojom odlukom, davno,GSP-u, kao svom javnom komunalnom preduzeću i gradonačelnik ne može donositi odluku protivnu odluci Skupštine Grada.
  • prst na celo

    14.02.2013 19:46
    @ Petar
    Bas tako
  • @Goran

    14.02.2013 19:34
    Sta je tek moglo da se uradi sa opljackanim parama iz RBV ne smem ni da pomislim... Pa vi glasajte za bivsi DS, sadasnji a bogami i buduci.
  • @Vlada

    14.02.2013 19:28
    Bolje je i Devicu pokloniti stanicu nego da ostane u rukama vas GSP-ovaca. Nego vama partijskim radnicima se ne ostaje bez sigurnih prihoda koje vam stanica daje. Hteli biste i dalje monopol i da pljackate nas gradjane. Mislim da je tome dosao kraj konacno.
  • 14.02.2013 19:19
    3athlon
    Kako se Atlagic samo podlo smeje iza Igora
  • muzafer

    14.02.2013 19:08
    bravo mirovicu
    tako govori ozbiljan politicar. imas uvek moj glas...
  • Lela

    14.02.2013 18:51
    Najgore je sto mi gradjani sada treba da ispastamo zbog tudjih gresaka, sto gospoda iz prethodne vlasti ne izvadi iz svojih dzepova ovaj novac, posto verujem da su za ovaj ugovor dosta kajmaka pokupili!
  • 14.02.2013 18:48
    Glasali ste gledajte
  • Spectator

    14.02.2013 18:38
    Opomena svim budućim vlastima
    Poznato je da investicija, pogotovo stranih, nema u Novom Sadu ni od korova. Osnovni razlog je taj što se novosadska vlast pročula kao neodgovorna i koja ne poštuje potpisane ugovore. Pošto je o problemu autobuske stanice u Novom Sadu i odnosu gradskih vlasti prema privatnom investitoru upoznata i Evropska komisija i po tom pitanju zauzela stav da je rešavanje ovog problema jedan od prvih uslova za evropske integracije Srbije. Sa ovim problemom su upoznati svi potencijalni investitori u Evropi, pa nije ni čudo što beže od Novog Sada kao đavo od krsta. Stoga je u interesu svih građana da se ovaj problem što pre reši, naravno u skladu sa zakonom. Ko i malo poznaje stanje u ovoj oblasti lako je zaključiti da je Ilija Dević potpuno u pravu. A pošto je izrazio, još ranije, da je spreman za nagodbu, trebalo bi to iskoristiti i rešiti problem što bezbolnije po građane Novog Sada.
    Međutim, mene sada iznenađuje naglo pojavljivanje u javnosti ekipe koja je delovala u ATP Vojvodina dok je ova bila u stečaju i sada dok je u prestrukturiranju i predstavljaju se ka da su oni nešto učinili. Ko je pratio suđenja, a to novinari dobro znaju, ova ekipa je svo vreme , slobodno se može reći , vršila opstrukciju i više je zastupala interese Grada, nego ATP Vojvodine. Mora se znati da su se sudskom procesu pridružili tek onda kada je Ilija Dević podneo tužbu , što su činili i prilikom svih podnošenja žalbi i potrebnih dokaza za učinjenu štetu investitoru. Nisu bili inicijatori ničega što je bilo u interesu ATP Vojvodine , a sada najednom počinju da se predstavljaju kao neki borci za radnike Vojvodine. Uostalom, zbog nezakonitog delovanja podnete su i krivične prijave. Da li se sećate da je u toku procesa iko od njih davao bilo kakvu izjavu u interesu ATP Vojvodine. Nije ! Kada je Jelko Kacin bio u Novom Sadu i kada je hteo da vidi o kakvom se objektu radi oni su pokušali da mu onemoguće ulazak čime su još više obrukali Novi Sad. Poznato je da su meta sredstava informisanja u toku trajanja procesa bili samo Ilija Dević i njegov advokat Jašarević. Oni su sve izneli na svojim plećima i ako se ovo može računati pobedom , ondaje to isključivo njihova pobeda i ona je u interesu potražilaca, bivših radnika, a i svih građana Novog Sada, jer će sa njega biti skinuta hipoteka lošeg mesta za investicije.
  • Obaveštajac

    14.02.2013 18:19
    Staničari...
    Tokom mandata Maje Gojković vlast je bila podeljena na nekoliko frakcija, najmanje su poslanici SRS tu krivi, partijska vojska, kao i u drugim strankama uostalom, mahom dizači ruku. Gospoda koju svi spominjete je bila "vrlo" upućena u ceo posao. Sumanutost ideje dovoljno govori o njenim akterima. Mogli su i mostove da prodaju, da plaćamo prelaz, nisu bili daleko. Imovina aktera ovog procesa dovoljno govori o tome ko je kriv, verovatno su se posvađali oko nekakvih procenata, kakvi se provlače kroz svaki tender. Srbija je, uostalom, mrtva decenijama. Mi već dugo živimo u konc-logoru, čiji su upravnici barabe i lopovi (političari i "bizMismeni"), država žmuri i okreće glavu jer je vode isti ti koji i kreiraju ovakve sramote. I dete zna da su svi tenderi namešteni, da niko od pomenutih nije mogao pošteno steći toliku imovinu u državi koja već 25 godina posrće i tone, čiji narod živi na ivici propasti, pod stalnom pretnjom gladi, rata i razračunavanja sa komšijama i celim svetom. Nije teško povezati, zašto nam je tako, ko kreira to, zarad kojih privilegija i bogatstava, dok su im puna usta Srbije i ćirilice...
  • P22

    14.02.2013 18:10
    Bankrot
    Vojvodjanska prestonica je odavno pred bankrotom ali razlog za to nije ATP Vojvodina. Koreni bankrota su mnogo dublji. Cinjenica je da grad nema vise iz cega da se finansira a potrazivanja su sve veca i veca. Na sve to treba dodati i ovakva potrazivanja kojih ce biti sve vise i vise jer to je lancana reakcija. Sve u svemu n....... smo sa ovima kao i sa onima pre njih
  • 14.02.2013 17:42
    @ aca
    nisi lud, samo ga nije ispostovala ds vlast, zato je prosle godine i bila prijava protiv pavlicica.
  • Gruban Malic

    14.02.2013 17:07
    čudo neviđeno...
    Jel to znači da prihvata odgovornost i da je spreman zajedno sa ostalim partijskim kolegama umešanim u ovaj slučaj da za grešku i odgovara ili se dotični zeza sa celim gradom?
  • Pera

    14.02.2013 16:59
    :)
    Da li ste ocekivali da ce biti bolji ?! Nastavljaju tamo gde su stali.
    Nekada je postojao plan da se napravi podzemni prolaz ispod zel. stanica i da nova autobuska bude na placu Novotransa...
  • koja

    14.02.2013 16:56
    ??????????
    Sve razumem, al da Maja, koja je potpisala Ugovor, ne snosi nikakvu krivicu (a pritom je još i pravnik), e to nikako NE RAZUMEM.Molim nekog stručnog da mi to objasni. Valjda bi i ona trebala nešto da plati.
  • hm

    14.02.2013 16:38
    Dok su njegovi vlast ugovor i ne moze biti nezakonit.
  • as

    14.02.2013 16:26
    Ne ismevaj narod sa ta tri prsta.
  • jana

    14.02.2013 16:22
    @Petar
    To je i meni prošlo kroz glavu....
  • Bojan

    14.02.2013 16:21
    Kad će nesposobni i korumpirani funkcioneri odgovarat? Nikad ako su članovi uvlakači. Sramno.
  • sofronije

    14.02.2013 16:15
    @igor
    Jbte,ovaj nas za..bava skoro 25 godina.
    Dokle vise?
  • Aca

    14.02.2013 16:11
    ništa mi nije jasno
    Ovaj čovek je bio deo vlasti koja je potpisala taj ugovor.
    Ista ta vlast nije ispoštovala ugovor koji je potpisala.
    I sada on mrtav hladan kaže da je ugovor ispravan!?
    Pa ako je ispravan zašto ga niste ispoštovali?
    Meni se čini da sam ja lud!
  • Zoran

    14.02.2013 15:55
    Spasila se preletom
    Dali se Maja preletom u SNS spasila od progona. Da vidimo doslednost SNA-a?
  • Voja

    14.02.2013 15:41
    atp
    Pa kad je zakonit,neka Mirović i Gojkoviceva plate iz svog dzepa!!!
  • 14.02.2013 15:39
    ima i kontra
    Molim sve Novosadjane da na sledecim izborima glasaju za one stare radikale.Jedino ce oni moci zaustaviti pljacku koja nam se sprema u liku i delu SNS, jer ih znaju i mrze vise od ikoga!
  • Vlada

    14.02.2013 15:31
    @Заиграла Мечка
    Pa lepo je dole napisao Anonimus, nisu nezakonite odredbe ugovora, već činjenica da je tadašnja vlast radi lične koristi pokušala ds privatniku proda bitan gradski resurs, a na veliku štetu građana - tako da nam je opet jeftinije da mu isplatimo ovo i čibe. A da mi je deset dindži za svaku neznalicu koja je ovde pretila sudom u Strazburu, ne znajući da se taj Sud uopšte ne bavi imovinskim sporovima i da ne dodeljuje ovakve iznose štete, već bih i sam imao dovoljno kinte da isplatim Devića.
  • www

    14.02.2013 15:11
    Ma, hoće li mi iko ikada odgovoriti na poitanje KAKA JE TAJ DEVIĆ, POBOGU, KUPIO ATP VOJVODINA!!!!!!! Zna se to, samo se o tome ćuti! Ispade neki "provrednik" i "investitor"!!! Hajde, novinari, istražite KO JE TAJ i kako je došao do jednog od najuspešnijih gradskih preduzeća i UPROPASTIO GA!
  • 14.02.2013 14:59
    Slažem se
    Slažem se da je ugovor zakonit
    Ali da li se ON slaže da neko mora da odgovara.
    Možda neko ko je tada vladao gradom???
  • Goran

    14.02.2013 14:55
    Evo vam Maja na Twitter-u pa je pitajte sta misli o ovom slucaju:

    https://twitter.com/MajaGojkovic

    Upljuvala se da objasni kako je nevina...
  • Goran

    14.02.2013 14:54
    Posto se presuda verovatno nece menjati, samo ta pitam ko ce odgovarati sto je svojim losim poslovanjem ili politickim potezima kasa praznija za 11.659.192 EURA! ... Zavrtelo mi se u glavi od cifre.

    Da li mozete da predpostavite sta bi mogli u gradu da se uradi sa 11 milki? Puuuuuuuno,puno toga...

    Pa vi glasajte za radikale,bivse radikale, a bogami i buduce!
  • Novosađanka

    14.02.2013 14:54
    Novosađani, da li mu verujete?
    Petar i Joka su u pravu, sada ćemo da vidimo kako će Vučić reagovati i da li i njemu možemo verovati.
  • Vaša Maja

    14.02.2013 14:52
    "Što niste pazili kad ste me birali "
    ......Ha ha ha.... ali stvarno ahahahha hahah.
  • borislav

    14.02.2013 14:35
    Ovo su vrlo ozbiljne stvari za koje prethodna vlast mora odgovarati. Iz politickih razloga se natezali sa Vojvodinom, a placaju gradjani! Oni ce sada da operu ruke, punih para nastavljaju da se bave politikom, a gradjani placaju njihove grehe! Takva nam je citava politika - od kredita, nadoknada, agencija, odsteta - sve placaju gradjani, pare uzimaju lopovi, politicari uzimaju procente, a Srbija tone. Eto vam definicija nase scene u poslednjih 12-13 godina :(
  • ns

    14.02.2013 14:30
    jes' ti što ti igra mečka totalno prolupan tip, ljudi se ovde bune prvo zbog potpisivanja štetnog ugovora i ograđuju se od njega budući da je u njihovo ime potpisan tako da će naravno i Strazbur i svaki sud presuditi da je grad dužan dotičnom jer je po ugovoru radio ali zato treba da odgovara i plati ona koja je taj ugovor potpisala a ne da plaćaju građani koji su u startu bili protiv toga, kapito!?
  • Limanlija

    14.02.2013 14:23
    Déjà vu
    Liči li vama ovo na izvlačenje para iz gradskog budžeta? Ha, ha, čini vam se.
  • Ана Баб

    14.02.2013 14:15
    просто ме срамота што сам ...
    ... необавештена и имам погрешна схватања.

    У вестима стоји: "On naglašava da je posao koji je dobio Dević želelo nekoliko drugih auto-prevozničkih kompanija čije je rukovodstvo bilo povezano sa kriminalom, ali je novosadska vlast tada izabrala ATP "Vojvodina"."

    Ово би се могло протумачити и као да је првобитно град имао идеју да се измести аутобуска станица и смањи приход ГСП-а, а да је Девић само добио посао.

  • Sarapa

    14.02.2013 14:15
    Jesmo li mi magarci?
    Pa ako je sve ok i korisno u tom ugovoru, što je Vučević odbio nagodbu? Da se Deviću da da radi kao što stoji u ugovoru, plus kamata za zarobljena sredstva? To bi bilo mnogo manje para, pa svi zadovoljni. Miroviću, znaš ti vrlo dobro da je taj ugovor pravno neizvodljiv i suprotan gomili zakona. Odluka suda samo kaže da je Dević svoj deo obaveza ispunio a Grad nije, te je dužan da obešteti Devića. Sud se nije bavio temom ispravnosti ugovora. Kao npr. kad bi ja nekom obećao da ću da ga naučim da leti, on mi platio a ja ga nisam naučio. Sud kaže da sam ja dužan da vratim pare, a to što čovek ne može da leti - uopšte nije bitno za spor, ali isto tako nije dokaz da sam ugovor nije prevarantski.
    Ovde je na delu unutarstranački sukob u SNS, jer je Vučević odbijanjem vansudskog poravnjanja, zauzeo poziciju da su Maja i Mirović napravili štetan i nezakonit ugovor. Džabe Miroviću ova priča, kad njegov kolega gradonačelnik de fakto smatra ugovor nevažećim. Biće ovde belaja...
  • Vlada

    14.02.2013 14:13
    @Заиграла Мечка
    Šta je zakonito, a šta nezakonito u ovom slučaju je sasvim lepo dole opisao Anonimus: možda je ugovor validan, ali je sam čin ustupanja gradskog resursa budzašto kriminalan; bolje je i platiti odštetu nego Deviću pokloniti stanicu. A što se tiče Strazbura, da mi je po 10 dindži za svaku neznalicu koja se ovde gađala Strazburom ne znajući da tom sudu uopšte nije posao da potvrđuje ili obara presude nacionalnih sudova, mogao bih komotno sam da isplatim Devića.
  • Заиграла Мечка

    14.02.2013 13:57
    Сви ви који овде коментаришете против пресуде у корист Девића изволите па сами платите одштету. Декларишете се као тобожњи европејци, а видећемо шта ћете коментарисати кад суд у Стразбуру потврди пресуду. Једино што ће тада износ за наплату бити још већи.
  • Buterfly

    14.02.2013 13:55
    da li će Maja Gojković odgovarati?
  • 14.02.2013 13:55
    Izgleda da je ZIGor advokat Ilije Devića...
  • 14.02.2013 13:53
    http://www.youtube.com/watch?v=wuGC3VhPmgg
  • Scotch Bonnet

    14.02.2013 13:51
    Jadno
    Bas ta ideologija "tri prsta" iza koje se sakrivaju razne patriJote dovela nas je do ove bede. Nezaboravite jednu stvar narode, nijedan od njih nece biti kaznjen zbog svoje gluposti, bahatosti, lopovluka ili nesposobnosti dok mi to ne odlucimo.
  • Petar

    14.02.2013 13:50
    Ajd potpišemo ugovor....
    Pa ti ga je posle ne priznam....
    Pa me (nas) ti kao tužiš....
    Pa kad dobiješ presudu mi podelimo lovu!
    Svaka sličnost je namerna!
  • 14.02.2013 13:44
    Zakonitost
    Ugovor možda jeste u osnovi zakonit, jer da je nezakonit sud bi ga proglasio ništavim. Mada, o široj zakonitosti bi se dalo raspravljati. Npr. kako je to grad odlučio da gradske resurse i posao od javnog značaja ustupi privatnoj kompaniji, koja god to kompanija bila. Mogu li ja kao privatnik da dobijem gradsku podršku za izgradnju i naplatu ulaznica na deficitarnim zatvorenim bazenima za koje ću uzeti kredit da se naprave?

    Ono što sigurno nije zakonito, to je ponašanje tadašnje i naredne vlasti kada je u pitanju sprovođenje tog ugovora. A način na koji o ovome govori Igor Mirović je u njegovom dobro poznatom stilu kojim nadmenno i bahato sve nas doživljava kao neobrazovane idiote, nedorasle njegovim vizijama i idejama.
  • Joka

    14.02.2013 13:34
    Dakle, tip nam se smeje u facu!!! Pa ovaj sta god je dohvatio, upropastio je. A ako nije upropastio, onda se ponasao kao najgori siledzija: da li se secate prebijanja glumaca Pozorista mladih?
    No, mislim da ljudi nisu ni svesni kolika je zapravo cena ove presude, ali isto tako mislim da ce vrlo brzo postati svesni.
    Ovo je ozbiljan udarac za grad, a tek cemo mi gradjani da dozivimo nokaut.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna